helgen närmar sig med stora steg

Imorgon åker vi!

Ska bli härligt att komma iväg lite. Andas ny luft.

Framför allt.. slippa all snö!

Längtar efter at vara på ny mark. Nu har jag vart i Oslo i 1 månad i sträck och de börjar kännas.
Hoppas på att det ska var lite sol i Göteborg så man kan strosa runt lite i stan och känna våren. Det var länge senajg längtade så mycket efter våren som jag gör nu. Pirrar i kroppen när jag tänker på vad som finns framför mig. Så mycket kul och spännande.

Nästa månad ska Kreta bokas. Väntar fortfarande på okej från jobbet att jag får semester men det ska inte vara några problem. Känner att det börjar pirra extra i magen inför hösten. Tycker att det ska bli riktigt spännande att börja om livet på riktigt!  


Kommentarer
Postat av: Madde

Vad härligt det låter med vår!

Postat av: Syss

Ska du till Göteborg, det ska ju jag med ju. Då måste du komma till mässan.

Kram kram lillasyster

2009-03-05 @ 10:13:41
URL: http://lcarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback