Imorgon....

Inte träffat tösabiten på en månad. Jag har vart på semester och sen gick hon på semester.

Sist vi sågs hade hon precis bytt efternamn. Vacker som en solnedgång.

spel med stöten vänner

I onsdags hade jag en underbar kväl hemma hos mig. Anna som jag träffade i stöten hade med sin pojkvän. De bodde på hotellet där jag jobbade och mötte upp Mikaela under onsdagen hemma hos mig.

Massa prat, skratt, vin och det avslutades med spel. Så glad över att jag fått träffa dessa töser... !

Senare efter Henriks jobb kom han hem och deltog i knasigheterna :)

se fram emot saker

jag älskar att planera..
planera och se fram emot.
fira min födelsedag/helg utomlands?
8-9 oktober besök av Fredrika och Annie
20 december mot Filippinerna.
3 saker det här året jag verkligen ser fram emot!!!

cupcaked by ALoA

Lördagsns gotterier
(passar inte riktigt in med nedanstående inlägg men kom på att jag glömt att lägga upp den.. underbart goda!)

NU BÖRJAR DET!

Haft en riktigt härlig svullar semester men nu börjar allvaret.
3 pass är inbokade resten av den här veckan. Nu är slöandet slut...
3 pass i veckan är normalt och bra för hälsan! och ta ner på godiset tjejen!
.. men du... ostbågar är gott ;)

Släktträff med Familjen Hermansson/Svedberg

TACK så mycket för en lyckad kväll. Ser fram emot nästa år!

semester!

Imorgon drar sista veckn av min semester igång!

Då jäklar kör vi järnet! Men idag är de slappedag med Lucia. Stackarn har fått ngt i ögat och sover bara och vill bara mysa. Lagt ansiktsmask och kollar på "Paris new BBF" - PIIINSAMT UNDERHÅLLANDE!

over and out!

Släktträff

Bild: från igår på mig och prinsen

Sliten idag. Vi började vid 15:00 igår i Fritsla hos Henriks morbror ochhans familj som bjudit in deras släkt. De vankades tävling (MITT LAG VANN!!!!) och gott grillat gött!
Vid 23:00 släpade vi oss hem (Prinsen va driver) men ingen ville att kvällen skullet a slut. Dock skulle Henrik upp coh jobba tidigt så det var brara att dra oss. Men även om de va första gången jag träffade de flesta så var det en underbar kväll!

Bilder kommer senasre idag....

längtar/saknar!

Den här delen av min semester har vart underbar. Vilket bara har fått mig att längta ännu mer tills vi åker till Filippinerna. Dels för att visa upp mitt halva jag till min svärmor och dels för att jag saknar familjen som in i H*LVETE.

Det ska bli så fantastiskt att se dem igen!

Vackraste paret ever!

Foto: Josefin och Anders

Jag och prinsen fick nöjet att börja min semester med att fira när Josefin och Anders sa ja till varandra. Aldrig har jag sett ett par stråla så mycket av kärlek till varandra. Jag var en av alla som stod och bölade när de sa att de älskade varandra och sen sa ja.
Allt började vid kl 16:00 lördagen den 23/7 och vi belv hämtade vid halv 1. När jag kom hem kände jag hur mina fötervärkte av allt springande i mina höga skor ,em de var väl värt det! Vet inte varför jag var så förvånad över hur välplanerat allt var för jag vet ju hur bra Josefin är på jobbet men hon överträffade verkligen sig själv här. Vacker som en solnedgång var hon och Anders var så stilig.
Mitt första kompisbröllop och är  mycket ärad för att vi  fick komma.
Ö n s k a r   e r   a l l   l y c k a   i   v ä r l d e n !

Tips: Till alla glassälskare där ute

Ett hett tips till alla er som åker förbi varberg eller är i varberg, Tre Toppar.

Dock så verkar de som att alla i hela varberg känner till det (konstigt eller inte?) för varje gång det är fint väder så är det låånga lånnga köer till den lilla glassaaffären. Men tro mig det är värt varenda lilla krona coh varenda meter man står i kö.... !

idag ska föräldrarna ses :)

Bild: Lucifer och Lucia

Lucifer kastrerades igår och går i tratt så ungarna kommer antagligen inte ses men "pärona" ska träffas ikväll. Inte en dag för tidigt för det var så himla länge sen vi sågs alla 4.
Myyyyyys!

underbara soliga dag!

Bild: från Spanien i maj med Lisa

Vilken fantastisk dag! Sov till klockan 11 idag. Vad är det som har hänt med mig? Anna-Lena sover ALDRIG längre än till klockan 9 men under den här semestern har jag vaknat runt 11 hela tiden.  Får ta och bättre till mig för förlorar så mycket av dagen.

Dock så hade jag glömt bort arbetarna. De väckte mig vid 8 med detta j*vla borrande och sen fortsatt de... Klockan 16 kommer prinsen hem från jobbet. Sen ska vi grilla med Martin och Madde hos oss för att sen spela lite härligt spel och mysa med vin.

Funderar på vad jag ska hitta på innan dess. Saknar Varbgerg coh Halmstad. Så nära till stranden och omringad av vänner :)

Saknar Lisa!

varbergs göttigheter!

Förra veckan var vi ju i varberg. 2 favorit dagar var när vi var ute (minus att jag fick reda på att söta Kjersti var en av de som omkom i Oslo - klem til familjen din söte) på tjejkväll i Varberg och när vi åt på Johns Place.

Alla dagar var så klart underbara men solen tittade fram de här dagarna och det blir en härlig stämning i hela Varberg!

Bild: Jag och svärmor utanför Grappa i Varberg

Bild: Ami och jag på Johns place, Struts och känguru var det på tallrikarna.

Halmtad 31/7-3/8

Andra veckan av semestern firades med 4 årsdags mys coh en tripp ner till Halmstad. Pappa är bortrest så vi fick låna hans lägenhet och komma iväg lite mer från Göteborg. Underbara 3 dagar med jätte mycket sol, strand och god mat och sällkskap.
Första kvällen när vi kom ner så tog vi det bara lungt hemma tillsammans med varandra och kisemisen.
I måndags så mötte vi upp Micke Boo som spenderar semestern i Halmstad även han. Åkte för att sola och bada i Haverdal och senare i Tylösand när molnen kom in över det förstnämnda.  Kvällen tillbringades med mat och dricka  samt spel i lägenheten för att sen möta upp delar av familjen i stan på kvällen :)

Bild: jag och prinsen

Bild: jag och micke

Bild: Mamma och prinsen

Bild: älsklingskisen mös på balkongen

Tisdagen började med en jätte stor brunch hos mammisen för att sedan åka upp till Tylösand och solgården å lite after bech (måste ju visa prinsen som inte vart på afterbeach innnan hur det går till i Halmstad)

Bild: "på G" år på scen tillsammans med en härlig kille från publiken som roackade loss!

Bild: på väg hem från stranden. Underbart väder och önskar att det kommer vara lika fint hela semestern tack!

Du å jag = kärlek!

Bild: middag hemma hos min mamma

varberg 23-30/7

Bild: Kräftor, mums!

Bild: jag och Filippa!

Bild: Kisekatten Lucia

Haft fantastiska 1½ vecka på semestern. Första dagen på semestern firades med bröllop. Å vilket bröllop de va. Inga bilder har kommit upp så har inte velat visa något här heller. Kanskekommer något senare här :)
Underbara svärmor med dotter kom och hämtade oss i Onsala och körde ner oss till Varberg där vår lilla kisemis väntade på oss.
Prinsen stannade bara i någon dag och sen vart de tjejvecka för hela slanten. Solade, åt och drack gott. Ite så mycket bilder från den veckan men det var underbart å bara ta de lungt....

Familjen på väg hem från Halmstad (min hem...

img_5759 (MMS)

Familjen på väg hem från Halmstad (min hemstad) haft en underbar minisemester å inte alls sugen på att åka hem.

Länge sen man uppdatera. Inte hänt så myck...

img_0714 (MMS)

Länge sen man uppdatera. Inte hänt så mycket men ny e de semester. Efter en tjejvecka i Varberg med svärmor,kisse och svägerska styrde ja å mannen till hemstaden Halmstad. Nu göttar vi oss i Tylösand