bildbevis!


Så mycket snö efter helgen att cyklarna knappt syns

Idag är det uppehåll. Men det känns som om det hänger i luften.
Den dära snön asså.

Idag kröp förkyldningen på så nu sitter den i näsan och stämbanden.
Ingen som värmde mig inatt för den som skall göra det är i Stöten!
. . .  kan jag tillägga utan mig. . .
Klar jag unnar det men de blir ganska kallt om nätterna.

Denna veckan får jag underhålla mig med att träna och till helgen blir
det dejt med sambo. Middag och en liten utgång. Umgås och snacka.

Längtar och saknar.
Härlig känsla att vara lycklig:)


Kommentarer
Postat av: Syrran

Du är värd att vara lycklig syrran. Dessutom är ju H en go kille.

Kram kram

Postat av: Anonym

Shiiiiiit va mycket snö ni har!! Det ser ju riktigt juligt och mysigt ut =) På med täckbrallorna och ut o lek i snön

2009-02-17 @ 15:41:08
Postat av: Lisa Hallén

Shiiiiiit va mycket snö ni har!! Det ser ju riktigt juligt och mysigt ut =) På med täckbrallorna och ut o lek i snön

2009-02-17 @ 15:41:37
Postat av: en älskarinnas bekännelser

Herrejävlar vad snö!!!

2009-02-17 @ 17:50:42
URL: http://secondlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback