Utmanad igen!

Min syster är verkligen igång:)

Blivit utmannad ännu en gång:

Dessa regler gäller

1.Länka till den som utmanade dig.
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade
---------------

1. Ett av mina mål i livet är att se alla väldsarv. Medveten om att de kan bli svårt men så många som möjligt. Älskar att resa och se så mycket som möjligt.

2.Kreta är en ö som alltid kommer finnas i mitt hjärta. Jobbat där i 8 månader som guide. En av de bästa tiderna i mitt liv.
 
3. Mamma är från Filippinerna. Besökt det landet ganska många gånger under den tiden jag har funnits till. Nu har jag inte vart där sen 2003 - 5ÅR - och börjar få ångest. Nu till jul planeras det och sparas pengar till det. =)

4. Bor i Oslo nu men förväntas komma "hem" (läs Göteborg) i augusti

5. Anna-Lena har börjat med träning på allvar:)

6. kan erkänna att jag är bloggtokig. Läser det mesta och njuter. Det är avkoppling för mig.

7. När jag inte läser bloggar står serier högt på listan. Har ca 10st. som jag slaviskt följer och laddar ner så fort de släpps

AnnaTrulle

AnnaT

Linda

Madde

Denise

Cassandra

Agnes


Kommentarer
Postat av: cassandra

hejhej :) ska göra utmaningen direkt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback