Jag har blivit utmanad

Jag har blivit utmanad av syster yster om att visa ett visst foto i min dator.

Utmaningen lyder så här:
* Gå in i mappen Mina bilder
* Gå till den sjätte mappen och välj den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och berätta något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem och berätta för dem att de är utmanade



Svärmod var i Oslo för att fira sin fördelsedag tillsammans med oss. Efter fin middag på Ekeberg restaurangen men super god mat, fint sällskap skulle vi gå hem. Jag tänkte vi skulle ta en genväg genom skogen och ledde de fel in i den mörka skogen med höga klackar gick vi på ojämn mark. Jag var för stolt för att erkänna mitt misstag och skuttade glatt frammåt som om detta var de jag hade tänkt. Bakom mig hörde jag skrik och bittra kommentarer.

Men jag var glad iallafall=)

Utmana.. de har jag aldrig gjort. Jag väljer AnnaT, Jessica, AnnaTrullis, Linda, Lily, Maddis


Kommentarer
Postat av: Anna

jag antar utmaningen, tror jag, men jag vet inte hur man länkar till andra bloggar! HELP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback