Den där vildmarksleden!

Jag har vetat om vildmarksleden enda sen jag började springa. För lite mindre än 1 år sen sa Karin glatt:
"När de blir sommar ska vi springa Vildmarksleden. (18km!) den är jätte rolig!"
Jg bara tittade på henne och undrade om hon var galen. Men nu längtar jag.

Jag har gjort två försök till att springa den där leden men har aldrig kommit runt hela vägen. Det var inte för att jag inte orkade utan snarare för att det var så dåligt skyltat att vi sprang fel.

Jag blir tokig! Fick smaka på den lite lite när vi vek av ifrån mil-rundan i torsdags men sen försvann märkningarna så det var bara att springa tillbaka. 15,5km blev det då. Önskade mig ett ordentligt långpass den här veckan och trotts att jag är i Halmstad å måste springa själv så ska jag försöka mig på den imorgon. Laddat upp med podcaster för underhållningens skull:)

Men Karin, nästa sommar är det du som visar vägen runt vildmarksleden ;)


Kommentarer
Postat av: Karin

Bra sträcka!:)

Svar: Brukar också lyssna på pod casts, visst är det grymt (speciellt Schulman:)) Men ibland tycker jag att det går för segt. Det går bra när jag powerwalkar eller springer riktigt långt och sakta, men när jag vill att det ska gå undan måste jag ha HÖG och SNABB musik!:)

Svar: sant.... tar gärna tips i så fll.. försökte ordna låtar en gång i tiden. Då laddade jag ner artisten jag var intresserad av vilket då resulterar i ca 10 skivor. Att mala igenom samma artist för att komma till rätt låt var jobbigt så jag tröttnade.. : (I-landsproblem)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback