Jag är tillbaka!

Efter en veckas "tränings koma" är jag nu tillbaka.
Veckans ikke tränande på har inte givit mig mycket. Lätt irriterad å väldigt lite energi. Med 12 dagar kvar till den stora utmaningen - Göteborgsvarvet- så tog jag idag tag i mig själv och bokstavligt talat släpade mig till gymmet. Spinning puls INTERVALL stod på schemat. Hade missat den lilla delen med att det var intervall träning. Stackars ömma kropp.

Efter tio minuter ville jag bara lägga mig ner och gråta. Lipsill! Tog i för kung och fosterland och lipade lite när vi hade vila. Så här efteråt känns det okej. Glad att jag inte avslutade mitt i passet som jg många ggr funderade på.

Längtar efter imorgon då jag ska få träffa Karin igen. Två veckor sen sist. Vi har lite å prata om (hon har vart å bröllopat och det händer lite kul i mitt liv med).

Summa av första maj 2012. Nu jäklar kör vi slutspurten den här veckan. Nästa vecka blir det mkt vila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback