Träningsvärk i magen?? Eh ja tack!

Då höger benhinna bråkar med mig så fick jag avboka backintervaller igår (trotts att det inte är favorit träningen så tyckte jag det var mindre kul då det är nödvändigt för att bli bättre).

Istället blev det spinning. Blev glad när jag såg att min favorit step ledare även har börjat med cykelpass. Tillsammans med en full sal med cyklister och härlig musik tog jag i för kung och fosterland. Hade nämligen planerat ett "plank dejt" med Karin efteråt och hade längtat efter att vara hela slut sen förra veckan.

Med lagom skakig kropp och en handduk som gick att krama svett ur mötte jag upp Karin som lärde mig plankan både utan ben och armar. Välkommen härliga träningsvärk i magen!! Mer planka Karin!

 

 

Karin la upp den här bilden på sin blogg (Karin.teamsportia.se) för ett tag sen. Har inte reflekterat så mycket över den , (eller har inte sett den alls förrän igår) fram tills jag slet på cykeln och svetten droppade från hela kroppen. Jag förstår deras syfte men det kändes ganska komiskt när man satt där...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback