Du vet att du är en löpare när...

Spanien med Lisa förra året


* man kommer på sig själv att boka på sig fler och fler lopp bara för att få ta ut sig ordentligt (4 lopp än så länge och funderar på att anmäla mig till Lidingöloppet :))

* man sitter och nickar till alla
påeståenden på jogg.se och inser att att större delen av allt känns igen.

* istället för att dras mot vardagskläder när det är shoppingdags istället skutta in i närmsta träningsbutik. Har de fått in något nytt sen förra veckan???

* man hoppar högt av glädje när dejten med sambon startar med en löptur tillsammans

* det ultimata resan är en träningsresa (synd bara att min partner inte tycker detsamma - TRÅKMÅNS!)

* man märker att man träffar Karin nästan oftare än Henrik ;)


Kan inte låta bli att känna mig fångad. Efter förra veckans härliga väder, egna löparturer och alla långpass med karin och hennes härliga peppande så älskar jag verkligen löpning.

Efter gårdagens 15 km så börjar jag faktiskt känna mig säker på att jag kommer klara Göteborgs varvet galant. Fortfarande lite osäker på att klara den under 2 timmar men jag har 67 (?) dagar kvar på mig att springa. Kommer att satsa mycket på intervallträning och flera långpass.

Jeeeij för löpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback