Det är bara Karin som kan det...

Igår va det en fredag. Fredag är möjligen en dag för att utöva ett step pass eller vila.

Fick förslaget att springa med Karin... På en fredag... Efter jobbet... Kl 18:00...
Ljuger när jag säger att det inte tog emot att säg ja.

Slappa vs hurtig.

Men som vanligt behöver Karin inte övertala mig speciellt mycket. Brukar aldrig neka den tösen mitt sällskap när hon vill träna. Fast igår var det mer längtan efter Karins sällskap än sätta på sig skorna och komma ut i det härliga vädret som lockade.

8,5 km i rekord hastighet. Trotts tunga ben så kände jg att jag flög fram. Med en hastighet på 5.30 km/min i den härliga (not) uppförsbacken i slottsskogen så kände jag mig stolt.

Tack gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback