Vecka som gått

Försökt att ligga in via appen hela helgen men det går fortfarande int. Så det får bli utan alla bilder jag tagit.

Jag har inte bara fått med mig min gamla kollega ut att springa två ggr utan även min gamla sambo från Olso tiden nu när sig var hemma i Halmstad.

Det resulterade i att jag fått sällskap 4 ggr den hår veckan. Hr underbart som helst.

Då jag anmält mig till Lidingöloppet (så jäkla! taggad) försöker jag få ihop så många km/mil jag bara kan innan september är här.
Förra veckan skrapade jag ihop 40km.

Ska lägga in ett långpass, ett snabbt pass och ett intervallpass (åh Karin hjälp mig!) i veckan... MINST. Kommer ta det ganska så försiktigt i början och inte öka för mycket. Men så himla taggad. Låser bloggar, tips och idéer och sugen på nya kläder och skor.

Ååååhhhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback