Långpasskompis - check

Suttit å funderat på om jg ska klara av att ha mig själv som sällskap i 2 min under alla dessa långpass som jag planerar nu fram till slutet av september. Kom fram till att jag antagligen skulle tröttna på mitt sällskap så bestämde mig för att kolla runt bland de jag känner. Älskar att det finns människor som stöttar och ställer upp. Är nervös så behöver någon som peppar och min söta sambo och underbara Hanna tvekade inte utan sa ja direkt. Ingen av dem har sprungit längre än 1 mil men att de ställer upp betyder mycket. Ett långpass i veckan ska jag försöka få till. Minst 15 km (men det är tiden som räknas så minst 90 min gärna 120min men de har jag inte upplyst de med;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback