Delar av 2011

Tiden har gått så fort. Vi ha snart bott i Göteborg i 3 år... TRE ÅR. Oslo känns så nära men ändå så länge sen. Saknar alla och det här året har jag sagt att jag måste hälsa på igen. Det har hänt en hel del det här året. Mitt första kompisbröllop, blev med katt, resor och mycket kärlek.



Juni - snor Josefin från jobbet och utsätter henne för en härlig Möhippa

Hela gänget i inspelningsstudion

Jag och bruden möhippar till fem på morgonen. Våra män blir utomsig av oro när vi inte svarar i telefon för att v har så roligt ihop.

Juli - den inspelade skivan från möhippan spelas upp

Januari - firar vännen med gamla kollegor i Stöten i Sälen. Saknar den tiden!
Februari - vi blir med katt
Kärlek
Januari/december - lyxigt att träffa släkten så ofta som förra året. Åka hem i januari och veta att det bara var 11 månader tills vi sesigen. Dock dröjer det längre denna gången:-(
20 km Hoffman - i Varberg. Flera hundra går 20km och dricker en öl för varje km. Tema:erotik.
Maj - Lucia blir könsmogen och tokig på alla män. Slappnar aldrig av när Henrik är i närheten. Jobbig period i livet... För ALLA!
Juli - firar en av mina bästa vänners födelsedag i Malmö. Då visste vi inte att det fanns något mysigt i magen:-)
Härlig helg
Utöver allt de här var jag i Spanien med Lisen och jag började träffa Karin oftare vilket ledde till att jag anmälde mig till varvet! Utan Karin hade jag inte varit lika motiverad till att träna. Nu är det inte ett måste längre utan mer en livsstil!
2012 än så länge bestått av min resa till Filippinerna och en himla massa träning. 4-6ggr i veckan.
Planer:
* lördag 11/2 - Bo på hotell med favoriten och mysa på spa avdelningen
* Stockholm för att hälsa på Lisa och Oscar
* hälsa på i Trelleborg
* vårruset i Halmstad 7/5
* Göteborgsvarvet 12/5
* Rom med svärmor

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Hej Snutt! Kan inte du skicka till mig bilden ovan där ni är 3 tjejer i january månad?

Puss mom


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback