Lathet kompenseras med mer träning

Jag har haft 2 roliga veckor där jag tyvärr uteblev med träning. Var inte sugen helt enkelt. Men fick med mig sambon på 4 km i söndags. Efter det kom mersmaken. Fram tills idag har jag avverkat 35km i både terräng, intervaller samt asfalt. Jag hade turen att ha sambon som sällskap under 30 av de km. Hans första 30km vecka!! Stolt. Idag var det en underbar morgon i skatås. De "nya" lättviktsskorna fick testa på milen. Har sprungit i dem några ggr men tanken att använda dem under midnattsloppet den 25 aug har slagit mig. Därav valet idag.
Status: milen i skatås är ganska backig men trotts det kändes det ok. De första 6km kändes det bara underbart. Men i en lång nerförsbacke blev nog belastningen för hård. Lite känningar på insidan då min hålfot inte har belastning men tanken att jag ska använda den om två veckor finns fortfarande. Milen på asfalt ska dock testas innan:)


Kommentarer
Postat av: Karin

Det ser så härligt ut!! Och du är så duktig! Är sjukt imponerad av din målmedvetenhet, men det vet du ju redan ;-) puss

2012-08-19 @ 08:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback