Viiiiila

Efter intervallerna i onsdags och skivstången igår har jag riktigt tunga ben. Fredagen var planerad till löpning hem från jobbet men ska nu vila ordentligt till imorgon kl 8:00. Då ska det joggas 21,1 km. Uppvärmning för varvet kan man kalla det.

Lite spontant anmälde jag mig för några veckor sen men funderade fortfarande när Karin fråga om vi skulle springa. Då blev det mer verklighet. Tror inte riktigt jag förstått att jag ska springa "varvet" redan imorgon.

Ramberget. Har gått upp för berget en eller två gånger när vi precis flyttade hit till Göteborg och med många pauser kom man äntligen upp. Nu ska vi springa upp. HUJEDAMIG! Men tar man i så är man snart uppe på toppen och då på väg ner igen.

Ser riktigt mycket fram emot imorgon:-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback