Mys löpning i varberg

Jag missade att packa ner pulsklockan i väskan tyvärr så fick lite panik i morse när vi skulle springa. Jag är lite för fokuserad på siffrorna när jag springer. Vill gärna springa snabbare/längre distans/längre tid än sist. Sällan ute bara för att bara njuta. Slänger alltid ett öga på klockan. Måste kolla pulsen. Måste kolla distansen. Måste kolla hur länge jag vart ute. Måste alltid ha koll.

Jag såg då missen av pulsbandet som möjligheten att bara springa längs stranden och njuta. Dock kunde jag inte släppa kontrollen helt så jag laddade ner Runkeeper och la den i fickan.

Det tog några km innan jag släppte tanken att ta upp mobilen för att kolla hur snabbt jag sprang och i slutet njöt jag bara av hur härligt det var. Vi sprang längs med havet, fåglarna kvittra och solen sken underbart på oss. Hann även tänk på hur romantiskt det var(nörd).

Imorgon: samma tid, samma kanal
YES!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback