Lycka..

Lycka är när man vaknar av sig själv innan klockan har ringt. Solen skiner och man är utanför lägenheten innan kl:07.00 För andra dagen i rad för ett hårt träningspass.

Igår var det skivstång och idag var det indoorwalking. Nu är jag på väg hem för att få upp sambon så vi kan springa lite tillsammans.

Längtar dessutom efter helgen. På fredag sätter jag mig på första bästa tåg/buss ner till Halmstad för en weekend.

Planer:
Fredag - vin med vän
Lördag - löpning, familjemys
Söndag - till systeryster å fira systerson som blivit såååå stor! Galet vad tiden springer iväg. Det va inte länge sen jag sprang runt å va glad över bebisen som vart född och nu går han sista året på gymnasiet!!!

Från förra besöket i Halnstad. Frukost med Nikki

Frukost med mammi

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback