kan nog vara så att jag har hittat en bra frisör i Göteborg

Testade på en lets deal på frisörer i Göteborg idag. En av de mesta hårkunniga frisörer jag träffat. Och en av de ärligaste.
Han blev lite orolig för mitt hår och undrade om jag stressar mycket och äter dåligt för jag tappar mycket hår. För mycket hår. Äter dåligt kan jag inte tänka mig då tillsammans med träningen är mat mitt livs kall just nu. Men stressar har jag nog gjort hela mitt liv. Sen måste jag äta mer fisk/ev. tabletter som ersätter fisk. Istället för massa inpackningar å krämer till håret som alla andra frisörer tjatar om så gav han mig en lektion i hur man äter och hur man beter sig för att håret ska må bra.
Toppen bra kille. Stackarn hade dock fått för mycket att göra själv på grund av alla deals så han var lite stressad. Aldrig träffat någon som kan fixa mitt hår på en timme och då han inte visste va han tog sig an när jag bokade in min tid så hade han bokat in en annan efter mig efter en timme. Men tro det eller ej han blev bara 5 minuter försenad.
LÄTT att jag återkommer för en klippning hos Dani!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback