Morgonstund har guld i mun???

Första gången på länge jag inte vaknat och bara vill somna om. Lagom pigg fast med en yrvaken Lucia jämte mig som troget satt på mina fötter när jag sminkade mig. ÄLSKLING!

Idag vankas de partaj. Eller nja.. Ska iallafall sätta på mig finkläder och sminka upp mig. Älskar musik och dans. Alltid önskat att jag kunde sånt men tyvärr så fick jag inte den gåvan.

Det blir ingen lång kväll för mig. Imorgon har Karin lurat ut mig att springa. Eller ... Hon lurade inte mig med att springa för jag frågade henne. Men hon lurade mig att säg JA till att slå distansrekord!!!

Distansrekord??? Det betyder mer än 1 mil!! Jag kommer antagligen ligga i receptionen (skämtar) på kvällen då jag jobbar hela helgen..

Den som lever får se:)

-A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback