Blogg.se appen

Jag har nästan gjort slut med min dator. Iallafall separerat. Grunden till det är att jag har hittat en annan... Min iPad.

Jg är lite för lat för att slå på min dator för att blogga och ska jag vara ärlig så finns inte inspirationen. Men tränandet har fått igång mig. Det och nu när jag gör nyhetsbrevet på jobbet så har jag använt mig av min kärlek till att fotografera förr i tiden och hittat passande bilder från min blogg att använda. Det är så kul att gå tillbaka fyra år och komma ihåg saker som egentligen var glömt. DET har gjort att jag tycker att det är roligt att blogga igen:)

Så nu till det jag ville komma fram till.... Jag (... Och säkert andra "blogg.se nänniskor" ) är jätte glad över att det har kommit en app som man kan blogga via. Dels för att det nu går att lägga upp bilder när man bloggar via iphonen eller ipaden. Dels för att det är
Mycket enklare och tar mindre tid.... Några klick och sen är det klart:)

Dock så märker jag att "autocorrect fel" dyker upp titt som tätt och det går inte att ändra inlägg i den här appen. Men de får jg leva med:)

-A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback