Blir motarbetad

Trodde sambon skulle vara ledig från skolan idag så hade föreställt mig en mysig morgon men nya i soffan med en kopp kaffe och pussar å kramar.

Men igår innan vi skulle lägga oss så sa han att han skulle vara i skolan kl8. Mitt dumma nöt tänkte direkt trotsa förkylningen och åka med honom in till stan (inte kul att vara hemma själv) och ta en runda på bandet så man får gjort något på morgonkvisten.

Inte helt förvånande så försov sig någon och nu orkar jag inte ta mig till gymmet för orkar inte stressa. Känner dessutom att de som ligger och gror i halsen kanske snart bryter ut (det är väl alltid värst på morgonen så just nu är de inte farligt än).

Nu sitter jag iallafall ensam med en kopp kaffe och myser (helt ensam är jag ju inte för det är ju en gos-katt jämte mig). Älskar när man får en tidig/slapp morgon!

-A




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback