2 1/2 månad kvar!!

Laddat ner booking.com appen och myser i soffan med Lucia sovandes i knät.

Känns långt bort med ändå så nära. Snart åker vi till mitt andra land - Filippinerna. Kommer bli jobbigt att lämna Lucia borta och orolig över vad hon kommer känna när ingen av oss är där i 2 1/2 vecka. Någon av oss har alltid vart hemma tidigare när en av oss är borga men ute båda två samtidigt (kanske lite mesig men hon e min bebis)

Nu sitter jag iallafall och kollar igenom alternativ på hotell när vi åker till en turistö. Vi ska först dit sen kommer vi vara hos släkten i en vecka. Där firar vi mammas födelsedag och nyårsafton.

Snart kommer sambon hem så kan jag visa vad jag har hittat:-)

-A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback