Underbara lediga helg!

Det har vart en härlig helg fullt med aktiviteter.

Försökt klämma in träning men det har vart ganska svårt.

Fredag: mötte upp med gamla chef från Kreta för en aw. Länge sen jag var ute så det kändes efter 4 glas vin. En fantastisk kväll och reunionfesten i Danmark blev bokad i mars.

Lördag: med åldern så blir man tröttare på morgonen efter en utekväll så var lite seg. Men efter många om och men så gav jag mig ut en halvtimme runt i mitt kvarter. Kvällen lovade en inflyttningsfest och sen en nattbio med Edward och snygg Jacob (och mina tjejkompisar så klart). Nu längtar jag bara till nästa år så jag får se slutet.

Söndag: var hemma klockan 2 inatt så sov till 11 dag. Vaknade av att solens strålar nudda mitt ansikte. Blev så pigg och glad att jag snabbt hoppade i mina löparkläder. Inte förstått tjusningen men att springa själv än så efter en halvtimme tröttnade jag men de var skönt. Ikväll blir det ett step pass med kollegan Josefin och sen söndagsmiddag med svärmor, svägerska och sambo.

Livet leker.

-A

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback