Skit måndag

Idag har vart en pissdag.

Kroppen har betett sig underligt hela helgen. Migrän och illamående blandat med huvudvärk och Alvedon från fickan. Tror min kropp protesterar. Inte pga träningen för har inte hunnit med träning alls på sistone.

Söndagen var en ganska bra dag med undantag från morgonen.

Den här dagen har inte vart bättre. Aptiten har vart borta. Kom mig ut för att träna vilken vart det enda positiva idag. Det var en sån dag som jag (trotts att jg tappat intresset för löpbandet) sprang i läge 12, dvs ~5min/km i 20 minuter. Stirrade bara rätt fram och kroppen hängde efter. Sen var det ett stenhårt step pass efter det.

Benen är helt slut och likaså kroppen. När jag kom hem var det handlingsdags av mat. I affären frågar sambon om inte det hade vart gott med pannkakor...

Och jg som inte ens gillar pannkakor har nu tryckt i mig ett stort lass och det var gott???

Som jag alltid säger så måste man ha dåliga dagar för att uppskatta de bättre. Men idag är en dag jag raderar i kalendern.

Ses i morgon...


Kommentarer
Postat av: Karin

JÄKLAR vad grym du är! Det är dom här passen som kommer göra all skillnad i världen när du står på startlinjen...

Men tråkigt att höra att du mått kass :(



Ses imorgon hjärtat!

2011-11-29 @ 15:16:21
Postat av: Anna-Lena

Jeppppppiiiiii. Barnbarn på gång:))))???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback