Dagen efter

Igår mötte jag upp Karin och Johan för en löpardejt. Intervaller stod på schemat. 6 x 4 med 2 min vila.

Jag förstod direkt att jag skulle sättas på prov. Både Karin och Johan är fantastiskt duktiga på löpning och springer 100 gånger snabbare än jag. Då vi skulle springa runt i en bana i slottskogen så visste jag att jag skulle komma bli omsprungen många gånger.

Inte bara skulle jag bli omsprungen, jag skulle springa ensam och jag vet ju hur kul det är...not!

Men trotts att det tog lite tid att förstå min pulsklocka och hur det skulle gå till så avslutade jag sista etappen men ett stort leende. Jag älskade det! Anna-Lena är kär i löpning.

How about that!

Kände av lite smärta sista rundan i benen men det var inte så farligt. Och träningsvärk i benen idag men så underbart det är. Trotts mina 2 veckors vila på grund av ömmande ben så kändes det underbart!

2 löppass kvar den här veckan och sen ett steppass. Underbart!

-A

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback