To do...

14 dagar kvar.
337 timmar (idag är dagen vi börjar räkna timmar)

Min mage pirrar.

Resan tar 2 dygn. Vi ska hinna med några timmar i Hong Kong med. Sen får jag träffa min släkt igen... Ett år sen sist.

Jag behöver resan. VI behöver resan. 2 1/2 vecka med VI-tid. Ler av bara tanken.

Men har en del saker att göra:

*Tvätta och stryka alla kläder jag inte kan ha/eller inte använder längre.
*Packa 2 resväskor fulla med saker/kläder som vi inte behöver.
*Överföra serier och filmer till Ipaden för underhållning på flyget.
*Hitta låtar att fylla Iphonen med. (tips mottages gärna)
*Ladda kameran (Ni anar inte hur många gånger det har hänt att jag tagit fram kameran och den är urladdad ELLER så har jag glömt minneskortet)
*Växla till dollar.

Annars är det mesta klart. 2 veckor kvar där jag bara fokuserar på träning. Det kommer antagligen inte bli lika intensivt under semestern men inte obefintlig.

Ha en underbar tisdag!!

-A




Kommentarer
Postat av: Karin

GUD vad du är snygg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback