Helgens bravader

Ingen rast och ingen ro. Helgen har vart fullspäckad och nu är söndagen här. Skulle egentligen på kryssning men fick avbokas tyvärr.

Fredagen : spenderades med julhandling direkt efter jobbet. Fort hem för att slänga i mig mat och sen vidare till Liseberg för mysmarknad. Lisebergs julmarknad är en marknad jag sällan tröttnar på. Hade kunnat vara där flera ggr i veckan och bara njuta av stämningen.
Efter Liseberg var det filmdax. Dock var min kropp nog så utmattad att jag somnade redan kl21:00 och sov till lördag kl8:00

Lördag: sprang milen med Karin i skatås.. I REGN! Jag märkte då att jag faktiskt inte har kläder som hjälper mig med att springa i regn. Men men.. Det gick bra ändå. En erfarenhet rikare när det kommer till milen och terräng. Upp och ner. Backar. Men det gick framåt och mycket tack vare Karins <3 tålamod med en mindre duktig löpare (jag)
Lördagen avslutades med vin flaskan Karin med sambo och härliga vänner jag lärde känna under en kort säsong i Bad Gastain/Österrike.

Söndag: vaknade tidigt. Sitter nu rastlös i soffan och längtar efter gymmet. Det blir intervaller på löpbandet för att sen steppa loss på brädan. Min favorit ledare idag som jag inte tränat med på jätte länge:)

Tur att jag är ledig imorgon med. Hinner inte med allt jg vill under min lediga helg om jag inte har måndagen till hjälp:)

-A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback