sista semesterdagen

Blogginlägg med bild

 

Middag med mamma och prinsen under besöket hemma.

 


 

Imorgon börjar jobbandet igen. Efter 3 veckors semester så ska jag börja min första vecka med att jobba 6 dagar. Men ser faktiskt fram att komma till jobbet även om jag ÄLSKAR att vara ledig och få betalt men tror inte det skulle gå att ordna.

 

Dock så åker jag till New York med min bästa killkompis om 1 månad och 1 vecka. Sååå lovely det kommer bli. Behöver verkligen semester. ha ha ha ha.

 

Idag har jag vart på Ikea och investerat i en mysig höst. Massa ljus med olika dofter..

Nu är det film mys med ett glas rött till för att få ut de mesta av sista semesterdagen...

 
2010-08-30 21:13 -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback