postkodmiljonären!

Lycklig över vinsten


 

Grattis till mig!!

Min prins ringde till mig på jobbet och undrade när jag kom hem.

Fått brev från postkodmiljonären där det stod grattis till vinsten!!

 

NIIIIIICE!

Kommer dock inte in på kontot förrän om en månad men alltid trevligt men en lite tjockare plånbok. Speciellt när det vankas NYC om TVÅ veckor!!

 Lite rikare och det är bara första månaden jag betalar in! Underbart sätt att bidra till omvärlden! Spänning får man också. Alla pengar som blir över går till olika fonder.

Nu sticker jag ner till stan för att möta upp micke mus. Fira att han fyllde år igår. Blir säkert ett glas vin eller tre.Vi har inte setts på någon vecka på riktigt så de ska bli toppen. Kanske till och med hinner prata lite USA innan vi ååååååker!

 
2010-09-22 17:23 -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback