New York 6-12/10

2 veckor och 1 dag kvar!!

Pirrar som tusan i magen när jag tänker på det. Jag och min bästa killkompis ska ner och var där i drygt en vecka. Är antagligen för kort tid men bättre än ingenting. Från början var det bara en weekend men vi förlängde de med någon extra dag.

 Min vän jobbar på ett reseföretag och fick lite rabatter så det blir en ganska billig resa med flyg och hostel vid centralpark. Min pojkvän var där men syster och pappa 2008 och sitter nu och tittar igenom bilderna och längtar. Älskar att resa!

Ska till och med försöka unna med en kameraobjektiv om jag hittar något bra. Ska shoppa på forever21 och älskade Victorias Sectret!!!!

Ska även träffa en gammal språkresevän jag träffade år 2000 som flyttat dit. Ska bli så fantastiskt mysigt. Äta på restaurang och gå på club!

Frihetsgudinnan 

 


Taget från Empire statebuildning

Central park

Timesquare

 

2   v e c k o r   o c h   1   d a g ! ! 

 2010-09-21 12:17 -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback