från frissering till raclette

Hemma i halmstad hos mammisen. 

 Kom hit i förmiddags och mammisen bjöd på brunch och vi satt och pratade. Vid kl 13:00 så skulle hon på till körskolan med lillebror så jag passade på att kolla om min favorit frisör var ledig och det var han. inte vart där på 2 år så vi hade mycket att prata om. Han gav mig som vanligt en uppläxning hur man inte sliter på sithår (jag har så torrt hår eftersom jag plattar mitt hår så ofta så visste att han skulle läxa upp mig egentligen).

 

Underbart med nytvättat hår (med en underbar massage i hårbotten till det) och han berättade hur han tyckte att mitt hår skulle vara för att få fram mina lockar i nacken. Älskar Thomas som frisör. Han vet och kan så mycket. Pratade även om att jag var intresserad av att förändra min hårfärg och även där hade han mycket bra ideér. Så sällan jag får förslag när jag är i Göteborg hos min frisör där. Då ber man mig bara att jag ska ta med mig en bild på hur jag vill se ut. Men Thomas berättar precis va han tycker. ME LIKE! 

Kommer nog hem efter att vi varti i Filippinerna och besöker honom för en färgning av håret.

 

NU är vi hemma och testat Raclette. korv och ost, aubeginne och tomat och sen in under grillen. Sååå gott!! Grillen är tänd och nu vankas det födelsedagsmiddag!

Jag och mamma samt bilder på maten

2010-09-25 17:15 -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback