Min Annie och jag, juni 2008, Oslo



Film: Annie och jag kommer hem efter en dag på öar i Oslo skärgård. Eftersom det är sommar så måste man grilla. Det börjar dugga lite men jag bryr mig inte. Man kan grilla i alla väder menar jag. Helt plötsligt börjar de blåsa upp och himlen öppnar sig. Annie får i uppgift att springa ut och rädd glöden genom att sätta på locket på grillen.

Vill bara säg att det faktiskt smakade gott! Men fick lov att äta inne.




Film: Efter att vi hade grillat fixade vi till oss och begav oss till stadsdelen Frogner i Oslo för att träffa Annies vän (galningen som satt längst bort i filmen). Vi hade en så himla bra kväll tillsammans! Norrmännen var galna och vi likaså. Sååå många skratt tillsammans!



SAKNAR DIG ANNIE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback