händelserik månad

Bild: musse mys

 


 

Solen tittar så klart fram när jag sitter på jobbet.

Slänger längtansfulla blickar ut men jag får vara en snäll flicka och hålla mig inne. kanske blir fint väder på måndag för då blir det en prommistur. En låång hoppas jag.

De närmsta veckorna börjar sackta men säkrt planeras. Jag är mästare på att planera men de senaste månaderna har jag inte orkat göra något eller planera. Men nu har jag myyyycket att se fram emot.


Maj månad:

2e, middagsbjudning hos Orisch och Lina Sun

7-9e, Annie är på besök. En underbar vän jag lärde känna under min Båstad tid. Ska bo hos mig och vi ska ha en härlig helg. Samma helg kommer Emma ner från Sthlm och då blir det galej.

9-14e,
MUSSE SKA BO HOS OSS! Älskar det. Kommer BARA ligga i sängen så fort jag är ledig och inte göra något mer än att ge den älskade katten all min kärlek. Han e så fantastiskt mysig. Vill bara mysa med mig mig mig mig.

 

Under den veckan ska vi hinna med att åka ner till Hstad och hämta upp en skänk vi fått av systeryster och hennes man. Ska även hinna inom IKEA och köpa utemöbler.

 

20e, kick off med Göteborg & Co. Precis min smak. Uppleva, uppleva, uppleva! LOVELY!


22e, INFLYTTNINGSFEST. Som det ser ut idag blir det det datumet. Tänkte ha det som en reunion med gamla stöten vänner och ett tillfälle att träffa gamla vänner som jag träffar så sällan.

 

Har även lite plocksaker som ska planeras in men just nu känns maj månad som en kalas månad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback