fy faaaaaaaaaaan!

img_0568 (MMS)

Sitter på balkongen i solen. Sitter och funderar men kommer ingen vart Vart är den här världen påväg? Knivhugg och mord händer i min nya hemstad nästan dagligen. Trotts att jag inte känner han som blev mördad på ett uteställe här igår så har jag en "familjemedlem" som jobba där och som det påverkar. Blod. Skottet. Paniken. Polisen. Alla som var där påverkar det och familjen till den mördade. Varför håller folk på så här?? Hur ska man känna sig trygg?  Det händer inte mig, sägs det att man tänker. Själv är jag olycksfågel nr 1 och tänker tyvärr tvärtom.  Tänker på alla inblandade och lider. Hade tårar i ögonen på jobbet men känner mig så förbannad!! Hur kan man vara så egoistisk?? Alla blir påverkade. Tryggheten tas ifrån alla. När händer de nästa gång? Min underbara svärmor körde rundan idag. Tog bilen förbi bl.a. mig för att ge en kram. Visa att man tycker om varandra.   Viktigt. En kram å fina ord gör så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback