Fisen Elsa


-Vill ni inte leka med mig???

-JO DU VILL LEKA MED MIG!


När jag var hemma i Halmstad i början av veckan hälsade jag på Syster Yster. Super härligt att komma hem till de som vanligt. Så glad att jag har henne och även om vi inte hörs så ofta så vet jag att hon finns där.

När man besöker min syster kan man inte låta bli att lägga märke till fismonstret Elsa. Om man nu (mot förmodan) inte skulle se denna varelse som äslar att vara i centrum och att busa så känner men lukten av henne ibland. Men är hon inte hur underbar som helst!??? Se bara på henne. LOVELY!

Kommentarer
Postat av: Crazy Mom

Hon ÄR underbar! Jag vil haaaaaaaaaaa. Jag vill gärna leka med henne. Struntar i fisarna ... S

2010-03-19 @ 09:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback