Dag efter alla tokerier i Oslo

Nikki hade bjudit hem sina arbetskamrater på mat igår (söndag) så hon spenderade dagen med att städa lägnheten och laga mat medans jag och charlotte låg avslagna på soffan (va duktig hon är). Jag kompenserade min lathet med att göra kladdmuffins till hennes gäster.

Baka baka liten kaka - mycket uppskattat av middagsgästerna.

Nikkis kombo Mariell skulle på jobbfest söndagen. Hann inte träffa henne innan jag åkte imorse men kan tänka mig att hon mår lika bra som vi gjorde igår.

Roade mig med att titta ut på alla norrmän som grävde ut sina bilar (snöade hela lördagen). De som inte hade skyfflar tog till andra medel. Den här tyckde det var en bra ide att använda en spann... Vi stog i fönstret coh skrattade mest :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback