bikt:

Anna-Lena har gjort det igen.

Hatar att det händer samtidigt som jag ÄLSKAR själva känslan när det är gjort.

S H O P P I N G !
Jag har blivit beroende. Vi har precis börjat på mars månad och det är 3 veckor (om inte mer) tills lönen trillar in på kontot. Precis vart i Oslo, hade för mycket räkningar denna månaden, ska till Stockholm nästa helg samt att det kommer bli 2 vändor ner till Halmstad denna månaden. Hur tusan ska det gå ihop när pengarna redan är slut??

Kommer på mig själv att titta på kläder på internet. De sista 3 (eller kanske 4) beställningarna satt som en smäck och vill bara klicka i fler kläder. Men måste snäll vänta till nästa månad om jag ens har råd med det då. Nästa månad är sista månaden som jag kan spara till lägenheten. Sen får vi nycklarna den 12 april.

Hade en period för några år sen där jag var riktigt fast i denn ashoppingen. men den känslan över hur bra det sitter går inte att förklara. Lycklig!

Men nu måste jag skärpa mig. Bara det att våren gör att amn blir sugen på nya fräscha kläder. Speciellt när min träning visar att det händer lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback