2 dygn i Halmstad




Mysigt det vart här hos mammi. Möttes i söndags och belv bjuden på god middag. Somnade med mamma i den stora sängen halv pratandes och halv sovandes.

Vaknade upp imorse och gick på en prommenad in till stan för att äta frulle. Vidare runt för att inhanla lite måste bland annat nya leggings då jag förstörde mina favoriter i fredags, linsvätska och lipsyl.

Mamma är så söt. När jag tog mina leggnings och skulle betala dem i kassan frågade kassören:
-du vet väl att du kan få 3 betala för 2 av dessa??

Jag tänker:
-vadå jag behöver inte mer än ett par..

Mamma tänker direkt:
-Här kan vi tjäna pengar!

Hittar tyvärr inga fler i rätt stoorlek så jag fick bara med mig de jag skulle köpa från början. Men gillade mammas sätt att tänka. :)

Nu sitter vi här och tittar på tv. Mysigt. Snart blir det american idol och sen i sängen.
Upp hyffsat tidigt imorgon då bussen går 10:05.

Ha de gött hej!


Kommentarer
Postat av: tilda b

hahaha skönaste kommentaren... söt mammi

2010-03-16 @ 00:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback