25 januari 2010 - hemma i Strawtown

Det var fantastiskt att sova så länge man ville och känna sig riktigt utvilad.

Vaknade upp i mitt barndomshem (dock inte mitt egna rum då det har blivit ett datorrum nu) och var avslappnad. Somnade som vanligt vid kl 1-halv 2 då jag ligger och vrider mig eftersom det känns konstigt att sova själv. Måste lära mig att slappna av. En vecka kvar nu och kan inte gå runt å vara trött hela tiden bara för att jag måste sova själv.  :)

Efter att jag fräschat till mig så åkte jag och pappisen ut till Tylöbäck och åt lunch tilllsammans och satt å snacka de i någon timme. Fick tag på syster yster och bestämde att vi skulle komma inom henne och resten av familjen ikväll.

Fick med mig pappa in till stan så jag kunde köpa present till hennes minsting (som förövrigt inte är en mini längre för han bara växer och växer).

Imorgon blir det att åka tillbaka till Göteborg igen.

 Pratade precis med svärfar och planerade in när kissekatten ska komma till mig på onsdag. Längtar så himla mycket. Vi ska bara sitta och mysa och jag kommer inte ha tid för något annat än honom :) Eller jooo. Men mycket fokus på älsklingen!


Kommentarer
Postat av: Crazy Mom

Uffe ringde mig precis nu och sa att han lämnar Mons hos mig istället ... S

2010-01-25 @ 21:15:51
Postat av: A-L

grrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!

2010-01-25 @ 22:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback