renovering pågår här i bloggen men stopp just nu . . .


Bild: vår lägenhet innan den är färdigbyggd.



Tänkte att jag ksulle bli nöjd med renoveringen här inne men orkar inte mer. Vill ha en sommrig look här men då solen inte behagar att titta fram så blir de lite senare.

Just i skrivande stund pirrar det extra gött i magen.

Ofta när vi (läs; jag och sambo) pratar så börjar meningarna ofta med:

-sista gången vi gör detta i denna lägenheten.


Tvättar stora tvättar i tvättstugan. Nästa gång jag måste tvätta så blir det i vår nya lägenhet. Ingen tvättstuga där inte. Denna veckaä är underbar. 4 dagars jobb kvar sen blir den en helg där man utlovar att solen ska skina (gud hjälpe mig om det inte blir så). Fredagen (kanske) har jag lovat bort mig till Micke och resten av helgen ska det packas ordentligt så att det bara är att komma med lastbilen på måndag morgon efter mötet med banken.


Kommentarer
Postat av: Crazy Mom

åååååååååhhh de kommer att bli sååååååå fint!!!

2010-04-07 @ 08:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback