Dit mina tanka oftast far när jag behöver semester. . .


Foto: LIA perioden 2005 på Kreta som sen blev till heltidsjobbs om guide/reseledare


Så himla kul vi hade de.
Jag har tragglat detta om och om igen.
Tänker ofta på min tid på Kreta.

Allt jag vart med om. Alla människor jag träffat. Alla rädslor jag fått ta tag i. Allt ansvar och hur jag växte som människa.

Så mycket positivt det har medfört mitt liv. Så mycket härlig feedback man fick nästan dagligen av gäster, kollegor och chefer som gjorde att man MYCKET SÄLLAN suckade när man steg upp även om man gick och la sig 4 timmar tidigare efter 20 timmars jobb dagen innan. Saknar livet även om jag är super lycklig över hur bra jag har det med min prins och det vi har åstakommit under våra 3 år tillsammans även om jag inte var på Kreta.

Saknar solen som ofta fanns där. Saknar poolen utanför våra lägenheter som välkomnade oss under fiestan. All god mat. Trotts stressen i vardagen hade jag ofta ett harmoni i kroppen.

Till er som fortfarande är unga och har tid att resa massa innan vuxenlivet kommer:

-VÅGA TESTA RESELEDARLIVET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback