Vårt nya vardagsrum


foto: jag

Har inte vistats något här inne sen vi flyttade hit för snart 2 veckor sen. Köket eller sovrummet vilket har gjort att jag inte riktigt kännt mig som hemma. Men nu är det inte mycket till som ska göras för att allt ska vara perfekt. Lite tavlor och hyllor men annars så är vi hyffsat nöjda.
Så här såg det ju ut innan.

Hade en super mysig morgon idag. En sådan morgon jag längtat efter redan under min tid kreta 2006. Vi vaknade, kokade kaffe och satte på god morgon tv på 4an, gjorde frukost och åt framför tv:n. Så fantastiskt mysigt. Hade öppen balkongdörr och det var härligt varmt.

Kommentarer
Postat av: Modesty

Det ser verkligen jättemysigt ut!!!

Härligt! :)

(du har väl anmält dig på nätet nu... host)

Postat av: Anna-Lena

ehm.... njaaaaaa. ska ... snart ;)måste ha pengarna med ju. så när lönen kommer så loovar jag!

2009-09-12 @ 20:06:24
URL: http://annnalenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback