Vädret, frågetecken?

Va e det med vädret?

Ska vi verkligen säg att hösten offeciellt är här?
Nej . . .jag tor jag väntar lite med att lägga in sommarkläderna. Men offeciellt har jag börjat shoppa inför hösten. En av de mysigaste årstiderna är på väg.  ( Hade jag bott kvar i Oslo hade jag kanske kännt att vintern hörde till där men nu är jag i Göteborg där det inte finns någon snö under vintern)

Mössa, halsduk,vantar och jacka är inhandlat.
Ett par av alla jag planerar köpa inhandlades igår.

Planer inför en vinterresa till solen börjars planeras mer och mer.

Fillipinierna.
6 år sen.

Släktträff. Paradis. Alla människor på hotellet där vi brukar bo.
Stränder. Sol. Bad. Snorkling. Massage. Kärlek. Jeepney. Tricycle
Bungalow. Njuta. Mat. Utforska. Båt. Flyg. Vattenbuffel.

 

Längtar!!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback