tisdag 22 september

Idag har vart en nästan helt vanlig tisdag.
Vaknade (läs blev väckt) av prinsen. Hade sagt till mig själv att jag skulle upp som vanligt vid halv 9 för att inte vända på dygnet trotts att jag börjar sent idag (halv 3).  Lagom sliten. Väckt mig själv ofta inatt av allt snörvlande och hostande. Lite rädd att jag håller på att bli dålig men det har jag inte tid med alls.

Fyller ju snart år! Ska iväg i helgen igen. Ska lägga mig så fort jag kommer hem så hoppas jag att den här konstiga känslan och antagligen den kommande förkyldningen försvinner. Blir inte riktigt mitt glada jag när jag inte mår helt topp.

Det var intervjuer till
säsong 09/10 i Stöten. Vart inne i stan för att möte upp mina gamal chefer för en lunch mellan intervjuerna. Lite nostalgi. Men vi ses til helgen igen för att då ska vi upp och mysa när det inte finns några turister där.

2 timmar kvar på jobbet. Inte blitt så mycket paus idag. Skönt för gillar när det hela tiden är saker att göra. Dax att röra på påkarna igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback