sista dagen på jobbet

Då var sista dagen avklarad på jobbet.

Blandade känsor jag sitter och ser tillbaka på den. Känns fortfarande overkligt att jag inte ska tillbaka dit på måndag igen. Att jag kommer gå igenom nya dörrar på måndag för att jobba. Men samtidigt så kommer det att bli spännande. Känner mig galet rastlös nu och vill inget annat än å börja mitt nya liv i Göteborg och äntligen slå mig till ro. Inte flytta snart igen.

I dag bjöd jobbet på tårta. Inte så förtjust i tårtor men gillade att folk samlades på vår avdelning för att säg hej då. Jag och en av teamledarna hade sista "intervjun" för jag slutade och jag fick så mycket ros och vi pratade så mycket minnen och första intryck att jag kände att jag växte och växte och nästa sprack, så mycket skryt fick jag. 

Fick en stor bukett blommor och en bok som jag ser fram emot å läsa. 
Värker forfarande i hjärtat men känner att detta nu är ett kapitel som nästan är slut och känner att jag kan avsluta det utan att må allt för dåligt. Satsade 100% och gick ut med full pott! 




2009-08-07 @ 23:12:13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback