några älsklingar i Oslo

Jag börjar mer och mer känna mig klar i att flytta från Oslo var helt klart en mycket bra idè även om jag längtar tillbaka ofta. Träffat många härliga vänner som jag vet att jag kommer å träffa igen. Tänker på alla vänner och "familj" - gamla jobbet. Saknar lite att vi inte är många på jobbet då jag älskar att vara social och vi gjorde alltid massa roliga saker tillsammans. Å andra sidan bor jag äntligen i Sverige och börjar rota mig lite samt att jag tycker mycket bra om mina nya kollegor som jag inte kännt alls länge. Dårar, men på ett positivt sätt :)



-Älsklingen jag hittade i Halmstad som blev en av mina bästa vänner i Oslo

-Galen pannan som tog mig med storm från första stund i Oslo.

- Tänker på dig min ängel!


2009-08-27 @ 23:21:02


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback