min 1a vecka som göteborgare

Har haft en ganska så hektisk vecka sen jag kom hit till Göteborg i söndags och försöker passa in.

Arbetar 6 dagar denna veckan och känner att jag mer och mer kommer in i det och börjar trivas riktigt bra. Mycket trevligt hotell och som en kollega sagt så är det rena dårhuset vilket passar mig utmärkt :)

Lagom sliten. Det har verkligen vart full rulle. Har jobbat och parallellt träffat mina kära vänner som jag missunnat min närvaro under den tiden jag inte vart i samma stad.

Idag kommer prinsen hem från Oslo. Han har med de sista lasset med alla våra saker sen är vi offeciellt göteborgare igen och min attest från skatteverket där det står att jag är svensk igen kommer snart i posten.

Sliten så ska snart sova.
Im out!
2009-08-15 @ 21:46:51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback