ælskade Oslo-land!

Då var jag i Oslo! Trivs som en prinsessa hemma hos Sara och hennes sambo och barn. Kænner mig så vælkommen. Igår så fort jag kom till Oslo så snabbade jag mig hem till sara før att sen ta mig till resten av "famailjen" og lønninspilsen . Det var full gas på de som redan hållt på sen klockan 4. De mår sækert som de førtjænar nu.

Stackars Linn Helen.

Idag ær jag lagom sliten men har gått i 2 timmar och fikat med en væn. . Ikvæll blir de hyffsat lugnt. Vi ska æta middag och sen sjunga lite singstar och kosa oss.

Ska inte gøra prinsen mer orolig. Stackarn .Ringde inte som jag skulle igår coh gjorde honom verkligen supre orolig. Søtnosen. Fått ganska dåligt samveta så får gottgøra sen nær jag kommer hem. All rætt att vara orolig. Har haft mina missøden nær jag åker till ett annat stælle utan honom så
førstår :)

Redan tagit 100 bilder och mer lær det ju bli. Galna vænner. I LOOOVE!
Men en sak ær sæker. Jag æslkar Oslo men kænner att det ær ett avslutat kapitel och att Gøteborg faktiskt ær mitt hem. Mina vænner kommer jag alltidha kvar och de ær bæst men att flytta till Gøteborg var ett bra val trotts allt :)

Kommentarer
Postat av: Emily

Angående ditt inlägg 5 september 2007:



1. Ursäkta frågan, men varför hade du skyddsglasögon när du diskade?

2. Använde du någon mer skyddsutrustning än skyddsglasögon och hörselskydd?

2009-09-20 @ 11:41:44
Postat av: Anna-Lena

vi diskade som tokar ;) he he. næ hade på de før kortet skull. :P hade bara hørselskydd før de læt som tusan nær vi disakde.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback