Lönningspils

Kommer vara fyllspäckat checka nu när jag åker upp till Oslo.
Hinner knappt kommer fram och sen ska jag möta upp vännerna/gamla kollegor/familjen för lönningspils. Kommer vara en ganska lugn helg för mig i och med att kroppen är knas och jag ska lägga om mina matvanor lite.

Jag och en kompis pratade om det i veckan. Det var mer än en månad sen jag flyttade till Göteborg och det känns konstigt att det har gått så lång tid sen. Kommer kännas nostalgiskt att åka till mitt gamla jobb på måndag. Sitta i kantinan men alla gamla kollegor och prata.

Tänkte iallafall hinna med 2 luncher, då alla äter olika, innan jag tar mig in mot stan och sentralstrasjonen för att åka hem till Göteborg igen.

5 timmar kvar tills jag sitter på bussen. Får hålla tummarna att det inte är så många som åker med bussen idag. Brukar inte åka swebus för tycker att det är så trångt. Som sardiner i en burk. Kaka på kaka. Bus for you är mycket bättre och inte alls farligt dyrt. Eftersom det ändå tar 4 timmar att åka ska man ju faktiskt njuta lite. Luta sig tillbaka och sova lite...

Pirrar lite i magen. MYYYYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback