långprommenad


samarie ravinen på Kreta och en guidekollega från solresor

Måste röra på mig mer. Ska börja träna men de kommer nog inte bli förrän nästa månad.

Kommer ihåg hur duktig jag var när jag jobbade som guide. Ville röra på mig mycket så ville alltid ha samarie ravinen som utflykt varje tisdag. 18 km vandring i bergen, upp och ner. Tidig morgon då vi började vid 5 för att hinna ta sig till ravinen och gå igenom innan sista båten gick tillbaka. Försökte sova medans gästerna gick och sen SPRANG vi igenom. Försökte slå nya rekord varje gång. Smal som en sticka blev jag (för smal) med all träning och all mat som inte hanns äta då jag stressade för mycket hela tiden.

När jag tänker tillbaka på den tiden, på hur duktig jag var, förstår jag inte riktigt varför jag slappat till det så mycket som jag har gjort nu.

SKÄRPNING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback